Fűzött huzalpálcás anyarács 460 x 368 mm

Horganyzott huzalból és 0,5-ös lemezből készült huzalpálcás anyarács mely 460 * 368 mm-re van gyártva.

10 keretes rakodókaptárhoz.

Bővebb leírás

Termékleírás:

Az anyarács egy méhészetben használt eszköz. A rács nyílásai akkorák, hogy a dolgozók átférjenek rajta, de a nagyobb termetű herék és a párzott, petéző anyák nem. A fiatal anyák még átférnek. A leggyakrabban használt méret 4,2 mm. A nyílások hosszúkásak, és a jól elkészített anyarács nyílásainak széle tompa, nem okoz sérüléseket.

Célja az anya elkülönítése vagy a herék kiszűrése pároztató kaptárban, vagy az idegen herék megakadályozása abban, hogy részt vegyenek a párzásban. Anyátlan dajkacsaládoknál is használják, hogy a kóbor anyák ne tudjanak beköltözni.

Hátránya, hogy megnehezíti a közlekedést, és idegenkednek is tőle. Ha az egyik anyaráccsal elválasztott részen nincs röpnyílás, akkor az odakerült herék bent rekednek; erre ügyelni kell.

Sokszor betapasztják viasszal és propolisszal, így sok nyílás összeszűkül vagy eltömődik, ami tovább akadályozza a közlekedést. Tisztítható anyarácstisztítóval, lánggal vagy ha az nem elég, akkor meg kell várni, amíg hideg lesz, és drótkefével le lehet dörzsölni, miután negyed órát ázott forró lúgos vízben.

Path: > > > Fűzött huzalpálcás anyarács 460 x 368 mm

4 kapcsolódó termék: